Het concept van Didi’s is ontstaan omdat de oprichters en bedenkers Diederik van der Ven en Rebecca de Ruiter van hun ondernemende (schoon)overgrootvader leerden dat de meeste plezier uit het werk gehaald werd als het voor de mondjes wordt gemaakt.
Er kan niet meer waardering voor werk gekregen worden dan wanneer je mensen voor je neus ziet genieten van het product dat jij vers voor ze hebt gemaakt.
Diederik en Rebecca zijn een jong stel en voegden daar zelf nog iets aan toe voor de perfecte combinatie: ‘een lekkernij is pas echt perfect als je de heerlijkheid niet alleen kan aflezen van de mensen hun gezicht, maar de koek dit zelf ook zo uitstraalt, waardoor het water je al in de mond loopt bij het zien van de lekkernijen.’
Daarnaast kan iedereen tegenwoordig stiekem pas écht genieten als dit is vastgelegd op een mooie foto of boomerang op instagram. Zo zijn zij gekomen tot Didi’s stroopwafels, waarbij stroopwafels met diverse toppings niet alleen heerlijk smaken, maar er ook zo uitzien.